.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازار هنرهاي سنتي بر فراز هتل هفت ستاره رامسر

سرمايه‌گذار يك هتل هفت ستاره در رامسر از احداث بازار هنرهاي سنتي و صنايع دستي در طبقه آخر اين هتل خبر داد. 

محمد طالبي ضمن اعلام اين خبر گفت: در اين بازار هر استان كشور غرفه‌اي دارند كه به طور زنده اقدام به توليد و عرضه زنده صنايع دستي مي‌كنند.
وي پوشش كسانيكه در غرفه‌ها حضور دارند محلي و وابسته به استاني كه آمده‌اند خواند و اظهار داشت: اين بازار به نوعي نمايش تمام صنايع دستي ايران بوده و اين محصولات را براي هر مهماني عرضه مي‌كند.
طالبي با اشاره به تهيه هدايايي از صنايع براي مهمانان اين هتل تاكيد كرد: رسم است هتل‌ها هنگام اتمام اقامت مسافرانشان هديه‌اي به رسم ياد بود به او مي‌دهند و ما تصميم داريم براي ياد بود هتلمان از نمادهاي ايراني و اسلامي داشته باشيم.
اين سرمايه‌گذار كه براي ساخت هتل هفت ستاره‌اش با نرخ فعلي ‪۱۰۰‬ ميليارد تومان پيش بيني كرده‌اند ادامه داد: از ابتداي نقشه‌برداري اين هتل ما استفاده از نمادهاي ايراني و اسلامي را در نظر داشتيم كه در طرح كلي هتل از طرح زيگورات چغازنبيل كه به صورت پلكاني است استفاده كرده‌ايم.
وي در رابطه با ساير نمادهاي ايراني و اسلامي در اين هتل گفت: در بخش ويژه هتل ما از طاقهاي ضربي و در طبقه آخر آن نيز از گنبدهاي دوار استفاده كرديم كه همگي از نمادهاي ايراني و اسلامي هستند. وي خاطرنشان كرد: ما هتل‌هاي ديگري هم در حال ساخت داريم و از ايده‌هاي خوب در نمايش نمادهاي ايراني - اسلامي در آنها استقبال مي‌كنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.213 seconds.